مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 09:402019-12-14سياسي

کارگروه ادبیات پایداری حوزه هنری بیجار تشکیل شد


کارگروه ادبیات پایداری حوزه هنری شهرستان بیجار با تأکید بر تولید آثار با محوریت خاطرات انقلابیون و رزمندگان دوران دفاع مقدس فعالیت خود را آغاز کرد.

- ایسنا/کردستان کارگروه ادبیات پایداری حوزه هنری شهرستان بیجار با تأکید بر تولید آثار با محوریت خاطرات انقلابیون و رزمندگان دوران دفاع مقدس فعالیت خود را آغاز کرد.

ایرج کاکی، مدیر طرح و برنامه و روابط عمومی حوزه هنری، امروز (23 آذر) در نشستی با حضور مسئولین حوزه هنری استان و جمعی از نویسندگان و هنرمندان حوزه فرهنگ و مطالعات پایداری کارگروه ادبیات پایداری حوزه هنری بیجار، اظهار کرد: بر اساس سیاست های ابلاغی، ادبیات پایداری محوری ترین بخش فعالیت حوزه هنری در کشور محسوب شده و بر این اساس از طرح ها و آثار مرتبط با ادبیات پایداری به صورت ویژه حمایت می گیرد.

وی افزود: دفاع از ارزش ها و الگوی انقلاب اسلامی فلسفه وجودی حوزه هنری است و بیجار با پیشینه ای غنی از ایثار و جانفشانی فرزندان در برابر توطئه های داخلی و خارجی از بدو تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون مملو از خاطراتی گران سنگ است که باید به صورت جد موردتوجه قرار گیرد.

مدیر طرح و برنامه حوزه هنری استان کردستان، بیان کرد: با توجه به تأکیدی که رییس حوزه هنری استان کردستان نسبت به شکل گیری روند تولید آثار باکیفیت مرتبط بافرهنگ و مطالع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه ادبیات پایداری حوزه هنری بیجار تشکیل شد

کارگروه ادبیات پایداری حوزه هنری بیجار تشکیل شد