مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-14دانش

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی شمال خوزستان در دزفول گشایش یافت


معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی شهرستان های دزفول، شوش و اندیمشک امروز در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گشایش یافت.

- نعمت طهماسبی در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: به مناسبت هفته پژوهش همچون سال های گذشته، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی 3 شهرستان دزفول، شوش و اندیمشک به میزبانی دانشگاه صنعتی جندی شاپور از امروز آغاز به کار کرده است.

وی افزود: در این نمایشگاه 40 غرفه وجود دارد که از این تعداد 25 غرفه مربوط به مراکز پژوهشی، ادارات و شرکت های 3 شهرستان دزفول، شوش و اندیمشک هستند و 15 غرفه نیز مربوط به انجمن های علمی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول است.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز شنبه تا چهارشنبه 27 آذرماه از ساعت 9 صبح تا 16 عصر آماده بازدید عموم علاقه مندان است.

وی در ادامه حرکت بر روی مرزهای دانش، حل مشکلات در سطح ملی و بین المللی و اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و گفت: مردم با پژوهش و اهمیت آن در موفقیت آشنایی چندانی ندارند؛ بنابراین یکی از اهداف برگزاری چنین نمایشگاه هایی آشنایی عامه مردم و به ویژه قشر دانش آموزان با پژوهش است تا با ایجاد میل و رغبت در آنها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی شمال خوزستان در دزفول گشایش یافت

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی شمال خوزستان در دزفول گشایش یافت