مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-14سياسي

فرمانده کل ارتش درگذشت والده سردار «صالح» را تسلیت گفت


فرمانده کل ارتش با صدور پیامی، درگذشت والده سردار «اصغر صالح» معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

- فرمانده کل ارتش با صدور پیامی، درگذشت والده سردار اصغر صالح معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش با صدور پیامی، درگذشت والده سردار اصغر صالح معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ برادر ارجمند سردار دریادار پاسدار اصغر صالح معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح سلام علیکم خبر درگذشت والده پرهیزگار، مومن و با تقوای حضرتعالی باعث تألم خاطر شد.

بی تردید، تلاش ارزشمند آن بانوی پرهیزکار که سال ها در تربیت فرزندانی خدوم چون حضرتعالی، عمر خود را سپری کرده در پیشگاه احدیّت محفوظ خواهد ماند.

این مصیبت اندوه بار را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن فقیده سعیده مغفرت و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل ارتش درگذشت والده سردار «صالح» را تسلیت گفت

فرمانده کل ارتش درگذشت والده سردار «صالح» را تسلیت گفت