مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 07:562019-12-14سياسي

انصراف 25 داوطلب کرسی مجلس در مازندران


رییس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به ثبت نام 418 نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون 25 نفر از داوطلبان انصراف دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین حسن نژاد پیش ازظهر شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی در ارشاد مازندران شمار داوطلبان و ثبت نام کنندگان یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان را 418 نفر اعلام کرد و گفت:این میزان نسبت به دوره گذشته 37 درصد رشد داشته است.

وی افزود: همچنین از نظر مدرک تحصیلی، فراوانی مدرک تحصیلی مربوط به کارشناسی ارشد با 78 درصد رشد و از نظر مشاغل نیز کارمندان بیشترین رشد را با 50 درصد داشته است و از نظر ترکیب سنی بین 30 تا 50 سال 64 درصد داوطلبان در این گروه قرار دارند.

حسن نژاد یادآور شد: تاکنون 25 نفر از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف دادند که هفت نفر در ساری، نور سه نفر، قائمشهر یک نفر، تنکابن چهار نفر، بابل یک نفر، نوشهر چهار نفر و بابلسر دو نفر، آمل دو نفر و بهشهر یک نفر بوده است.

رییس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه در آستانه بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس هستیم گفت: روز 27 آذرماه نتیجه بررسی صلاحیت ها به داوطلبان اعلام می شود.

وی درباره رصد هزینه های انتخاباتی گفت: رصد هزینه های انتخاباتی باید تبدیل به قانون شود و در شرایط کنونی دستگاه های مسئول رص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف 25 داوطلب کرسی مجلس در مازندران

انصراف 25 داوطلب کرسی مجلس در مازندران