مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 07:452019-12-14سياسي

هزار راه نرفته در تدوین نقشه راه معادن خراسان رضوی


تدوین نقشه راه معدن، یکی از پیشنهادات و درخواست های انجمن های تخصصی به سازمان صمت است تا در رابطه با آن در شورای معادن استانی بحث شود و سازمان صمت این کار را در دستور کار قرار دهد.

- ایسنا/خراسان رضوی تدوین نقشه راه معدن، یکی از پیشنهادات و درخواست های انجمن های تخصصی به سازمان صمت است تا در رابطه با آن در شورای معادن استانی بحث شود و سازمان صمت این کار را در دستور کار قرار دهد.

میزگردی با محوریت معضلات و مشکلات معادن با حضور محب علی ترکاشوند، معاون امور معادن سازمان صمت استان خراسان رضوی، حبیب الله ترشیزیان رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان رضوی و حسین حسین زاده عضو هیات مدیره انجمن تخصصی معدن و صنایع معدنی استان خراسان رضوی در دفتر ایسنا خراسان رضوی برگزار شد.

حسین زاده عضو هیات مدیره انجمن تخصصی معدن و صنایع معدنی استان خراسان رضوی در این میزگرد در خصوص لزوم اجرای ماده 24 قانون معادن مبنی بر تشکیل پنجره واحد تصریح کرد: ما در قوانین و آیین نامه ها مواردی داریم که از زمان تصویب یا مغفول مانده و یا در تضاد و تعارض با قوانین دیگر است به عنوان مثال در ماده 24 قانون معادن بندی برای ایجاد پنجره واحد وجود دارد که اگر واقعا اجرایی شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار راه نرفته در تدوین نقشه راه معادن خراسان رضوی

هزار راه نرفته در تدوین نقشه راه معادن خراسان رضوی