مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 07:382019-12-14سياسي

مدیرکل آموزش و پرورش: باید به سمت پژوهش محوری برویم


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: برای موفقیت در حوزه های مختلف باید نگاهمان را عوض کنیم و به سمت پژوهش محوری برویم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: برای موفقیت در حوزه های مختلف باید نگاهمان را عوض کنیم و به سمت پژوهش محوری برویم.

مجید یزدان پناه در آیین نواختن زنگ پژوهش که امروز(23 آذر) در هنرستان صنایع شیمیایی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اگر آموزش و پرورش در مسیر پژوهش محوری حرکت کند و دانشگاه و صنعت نیز آموزش و پرورش را در این مسیر یاری کنند، می توانیم در تحقق شعار سال انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان رونق تولید گام های مثبتی برداریم.

یزدان پناه تاکید کرد: دانشگاه بدون صنعت و صنعت بدون دانشگاه به دردی نمی خورد و نمی توانند مسیر جامعه را به سمت تولید سمت و سو دهند، لذا برای برون رفت از مشکلات حوزه تولید باید نگاهمان را عوض کرده و به سمت پژوهش محوری برویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه هم اکنون شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان کرمانشاه یکی از قویترین شوراهای پژوهشی کشور است، گفت: امروز معلمان پژوهنده استان کرمانشاه در کشور حرف برای گفتن دارند و صاحب رتبه های برتر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش: باید به سمت پژوهش محوری برویم

مدیرکل آموزش و پرورش: باید به سمت پژوهش محوری برویم