مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 07:052019-12-14اقتصادي

طلب 40 هزار میلیارد تومانی قرارگاه خاتم از دولت/جزو خوش حسابان مالیاتی هستیم


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) درباره شفافیت مالی ارگان متبوعش گفت: فعالیت ما از طرف دیوان محاسبات و شرکت های حسابرسی رسمی رصد می شود، - فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) درباره شفافیت مالی ارگان متبوعش گفت: فعالیت ما از طرف دیوان محاسبات و شرکت های حسابرسی رسمی رصد می شود، حتی مالیاتمان را مرتب می پردازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در برنامه گفتگوی 18:30 شبکه خبر سیما با بیان اینکه این قرارگاه متعلق به مردم و برای کمک رسانی به دولت است، اظهار داشت: قرارگاه به دنبال کسب سود نیست و با وجود تحریم ها و رکود اقتصادی این حجم اقدامات را انجام می دهد.

وی درباره سهم قرارگاه از بودجه دولت گفت: در بودجه 98 به این قرارگاه دو هزار و 400 میلیارد تومان اختصاص یافت که تنها 30 درصد ان محقق شد و در بودجه 99 نیز همین رقم در نظر گرفته شده و در واقع رقمی که به قرارگاه اختصاص می یابد معمولا اسمی است.

محمد گفت: در سه دهه فعالیت، قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با به کارگیری جوانان متخصص و انقلابی با همکاری شرکت های بخش خصوصی و در تعامل نزدیک با دولت ها اقدامات موثری در توسعه زیرساخت های کشور و قطع وابستگی به کشورهای خارجی داشته و امروز، در تمامی عرصه های فنی مهندسی به خودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب 40 هزار میلیارد تومانی قرارگاه خاتم از دولت/جزو خوش حسابان مالیاتی هستیم

طلب 40 هزار میلیارد تومانی قرارگاه خاتم از دولت/جزو خوش حسابان مالیاتی هستیم