مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 06:062019-12-14سياسي

گفتمان جوانگرایی، مسئله حیاتی کشور


جوانگرایی به عنوان یک اصل برآمده از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی قابلیت تبدیل شدن به یک گفتمان اجتماعی در ایران را دارد، گفتمان جوانگرایی برآمده از یک مسئله شناسی دقیق و عالمانه است که قابلیت پوشش بسیاری از مسائل اصلی کشور را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، عقلانیت یکی از الزامات کار سیاسی است، فعالیت های سیاسی در دنیای پیچیده امروز بدون پشتوانه عقلانی به سرانجام مطلوب نخواهد رسید، کار تشکیلاتی در عرصه سیاسی یکی از توصیه های عقلانی به کسانی است که می خواهند در این عرصه نقش آفرینی کنند،اما بر انجام کار تشکیلاتی نیز الزاماتی حاکم است که از سوی بازیگران و نقش آفرینان باید رعایت  شود.

 کار تشکیلاتی بدون داشتن گفتمان راه به جایی نخواهد برد، به نظر می رسد جریان انقلابی در عرصه های حساس سیاسی کشور برای جلب اعتماد عمومی ضمن آنکه نیازمند کار تشکیلاتی منسجم است نباید از گفتمان سازی و ترویج آن غافل شود.

جوانگرایی به عنوان یک اصل برآمده از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی قابلیت تبدیل شدن به یک گفتمان اجتماعی در ایران را دارد، گفتمان جوانگرایی برآمده از یک مسئله شناسی دقیق و عالمانه است که قابلیت پوشش بسیاری از مسائل اصلی کشور را داشته و می تواند با تزریق روحیه امید و بسط مقوله امید اجتماعی، استعدادها و توانمندی های موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان جوانگرایی، مسئله حیاتی کشور

گفتمان جوانگرایی، مسئله حیاتی کشور