مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 05:502019-12-14اقتصادي

کمبود قلم انسولین در داروخانه های اصفهان


مسئول روابط عمومی انجمن داروسازان اصفهان با اشاره به اینکه حدود یک ماه و نیم است که قلم انسولین سهمیه بندی شده و سهمیه بسیار ناچیز است، گفت: - ایسنا/اصفهان مسئول روابط عمومی انجمن داروسازان اصفهان با اشاره به اینکه حدود یک ماه و نیم است که قلم انسولین سهمیه بندی شده و سهمیه بسیار ناچیز است، گفت: قلم های انسولین وارداتی است و به راحتی پیدا نمی شود.

مریم تنهایی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت تأمین دارو در داروخانه های اصفهان، اظهار کرد: هم اکنون داروهایی که به طورمعمول در بازار مورد مصرف قرار می گیرد مثل آنتی بیوتیک ها یا داروهای مربوط به فصل زمستان در داروخانه ها موجود است و در این زمینه کمبودی نداریم، اما متأسفانه برای یکسری داروهای خاص مثل داروی بیماران قلبی، فشارخون و .

با کمبود مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه میزان کمبود داروهای خاص نسبت به سال گذشته بیشتر است، افزود: علت این مسئله روشن نیست، اما شاید به دلیل نقص در تولید و یا محدودیت در واردات مواد اولیه است.

تنهایی بابیان اینکه در مورد تأمین داروهای وارداتی مشکلی نداریم، گفت: این داروها به اندازه کافی در دسترس است و حتی وضعیت بهتری نسبت به داروهای تولید داخل دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود قلم انسولین در داروخانه های اصفهان

کمبود قلم انسولین در داروخانه های اصفهان