مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 13:152019-12-13سياسي

توجه به ارتقای زیرساخت های حوزه فرهنگی و دینی کشور مدنظر است


توجه به زیرساخت های حوزه فرهنگی و دینی کشور مدنظر قرار دارد، تا بتوان آثار مطلوب این مهم را در جامعه مشاهده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عباس صالحی بعد از ظهر جمعه در دومین روز از سفر خود به استان مرکزی با حضور در نشست شورای منطقه ای مراکز خدمات حوزه های علمیه کشور در خمین اظهار داشت: مرکز خدمات حوزه های علمیه به عنوان زیرساخت خدمات حوزوی و دینی در کشور است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: بخش قابل توجهی از فعالیت های مراکز خدمات حوزه علمیه با استفاده از حرکت مردمی آغاز شده است و می طلبد خیرین در مباحث زیر ساختی، حمایتی و رویدادی این نهاد کمک کنند.

صالحی گفت: باید تلاش کرد توجه به زیرساخت های حوزه های فرهنگی، اجتماعی، دینی و علمی موثرتر از گذشته باشد، چرا که این مهم می تواند تعامل و ارتباط مراکز خدمات حوزه های علمیه را با فضاهای اجتماعی وسیع تر سازد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: در حال حاضر کارکردهای حوزه های علمیه تنها در مراکز آموزش دیده می شود، اما باید توجه داشت که خود این نهاد از کارکردهای متنوع و متعددی برخوردار است که باید از این ظزفیت به نحو مطلوب بهره گرفته شود.

وی خاطرنشان ساخت: امیدوارم این رویکرد در مراکز خدمات حوزه علمیه گسترش و توسعه پیدا کند و آثار مطلوب و شایسته خود را نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به ارتقای زیرساخت های حوزه فرهنگی و دینی کشور مدنظر است

توجه به ارتقای زیرساخت های حوزه فرهنگی و دینی کشور مدنظر است