مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 12:402019-12-13فرهنگي

همایش آیین یلدا آیینه فرهنگ و تمدن کهن ایران


همایش «آیین یلدا آیینه فرهنگ و تمدن کهن ایران» یکم دی توسط پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود.

- یکم دی توسط پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، آقای علیرضا حسن زاده دبیر علمی همایش گفت: سازمان ها، نهاد ها و مراکز دانشگاهی و پژوهشگاهی مختلف همچون پژوهشکده زبان شناسی، کتیبه ها و متون، پژوهشکده مطالعات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی، ایکوم ایران، خانه اندیشمندان علوم انسانی، مدیریت حفظ و احیا میراث طبیعی و معنوی معاونت میراث، مرکز اسناد آسیا، مؤسسه پارپیرار، انجمن انسان شناسی ایران، مؤسسه رهاورد گیل، مرکز میراث ناملموس غرب آسیا و .

در برگزاری این همایش مشارکت دارند.

وی افزود: همایش ملی آیین یلدا آیینه فرهنگ و تمدن کهن ایران از ساعت 9 تا 13 در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با سخنرانی های علمی، پخش موسیقی و قرائت شعر و از ساعت 17 تا 19 با همکاری ایکوم و خانه اندیشمندان در قالب نشست علمی در همین مکان برگزار خواهد شد.

دبیر علمی همایش آیین یلدا آیینه فرهنگ و تمدن کهن ایران با بیان اینکه مجموعه مقالات این همایش منتشر می شود تصریح کرد: بخش پایانی این همایش نیز دوم دی از سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش آیین یلدا آیینه فرهنگ و تمدن کهن ایران

همایش آیین یلدا آیینه فرهنگ و تمدن کهن ایران