مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 12:252019-12-13سياسي

شورای نگهبان برای افراد معلوم الحال در انتخابات فرصت سازی نکند


اعضای شورای نگهبان باید با انگیزه قاطع مصالح اسلام و نظام را در مورد داوطلبان لحاظ کنند و برای افراد معلوم الحالی که آب به آسیاب دشمن می ریزند، - فرصت سازی نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های این هفته نمازجمعه ابرکوه با اشاره به اینکه ملت ایران ملتی فهیم و مقاوم هستند، اظهار داشت: این مردم همواره منافع کشور را به منافع خود ترجیح داده اند و برای سرافرازی کشورشان حتی از رفاه خود چشم پوشیده اند.

وی عنوان کرد: این مردم با وجود مشکلات معیشتی از حق سیاسی خود نیز نمی گذرند و با حضور در انتخابات، وظیفه دینی و ملی خود را انجام می دهند و همواره در انتخاب های خود دقت، درایت و بصیرت دارند.

حسینی در مورد تعیین صلاحیت افراد ثبت نام شده در انتخابات مجلس بیان کرد: اعضای شورای نگهبان باید بی واهمه و با انگیزه قاطع و انقلابی مصالح اسلام، نظام و انقلاب را بدون هرگونه گرایش سیاسی در مورد داوطلبان لحاظ کنند و برای افراد معلوم الحالی که آب به آسیاب دشمن می ریزند، فرصت سازی نکنند.

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: افرادی هم که داوطلب شده اند، مراقب باشند تا تجارب تلخ گذشته را تکرار نکنند و از میان خود یک فرد کاردان، با تجربه و توانمند را انتخاب کرده و به نفع او کنار بروند تا افراد توانمند روی کار بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان برای افراد معلوم الحال در انتخابات فرصت سازی نکند

شورای نگهبان برای افراد معلوم الحال در انتخابات فرصت سازی نکند