مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 12:002019-12-13اقتصادي

اجرای 12 طرح تولیدی جدید در نیشکر هفت تپه/فقط یک ماه حقوق معوقه داریم


مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با اشاره به اعتراض های کارگری در این شرکت و خسارت های مالی وارده گفت: توقف فعالیت در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در مدت بیش از 2 ماه موجب توقف تولید و بهره برداری در این شرکت شد و خسارت مالی زیادی به شرکت وارد کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با اشاره به اعتراض های کارگری در این شرکت و خسارت های مالی وارده گفت: توقف فعالیت در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در مدت بیش از 2 ماه موجب توقف تولید و بهره برداری در این شرکت شد و خسارت مالی زیادی به شرکت وارد کرد.

امید اسدبیگی امروز 22 آذرماه در جمع خبرنگاران با ابراز خوشحالی از بازگشت به کار کارگران و آغاز مجدد فعالیت در این شرکت بزرگ تولید شکر و دیگر محصولات کشاورزی اظهارکرد: با بازگشت به کار کارگران، کار آماده سازی (اورهال) خط تولید در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه آغاز شده و پیش بینی می شود ظرف مدت 10 روز آینده با از سرگیری برداشت نیشکر از مزارع، تولید شکر در این شرکت از سر گرفته شود.

اسد بیگی با اشاره به افزایش 2 هزار و 503 هکتار به سطح زیر کشت مزارع نیشکر این شرکت در سال زراعی جاری گفت: با تلاش و تعامل خوب کارگران این شرکت در بخش های مختلف، حیات و مرحله جدیدی در این شرکت آغاز شده است و چشم انداز روشنی برای شرکت ترسیم شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 12 طرح تولیدی جدید در نیشکر هفت تپه/فقط یک ماه حقوق معوقه داریم

اجرای 12 طرح تولیدی جدید در نیشکر هفت تپه/فقط یک ماه حقوق معوقه داریم