مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 11:352019-12-13اقتصادي

تأکید امام جمعه بوشهر بر کنترل بازار و گرانی های کاذب


نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت : گرانی های کاذب باید کنترل شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما مرکز بوشهر ؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به گرانی های اخیر خواستار کنترل گرانی های کاذب شد و افزود مردم در شرایط اخیر کمک کنند تا مشکلات گرانی مضاعف نشود .

آیت الله صفایی بوشهری به مشکلات سهمیه بندی بنزین در حوزه مشاغل دریایی هم اشاره کرد و گفت : سهمیه بندی بنزین قایقها با سرعت و دقت لازم انجام شود تا این قشر زحمتکش دچار مشکل معیشت نشوند .

آیت الله صفایی بوشهری به انتخابات پیش رو و وظیفه قانونگذاری نمایندگان در مجلس گفت : اول کسی که باید قانون را مراعات کند خود کاندیدا ها هستند و رعایت قانون و اخلاق برای نامزدها ضرورت دارد .

خطیب جمعه بوشهر با اشاره به پیام رهبر انقلاب به اجلاس سراسری نماز افزود : اثر نماز در زندگی انسانها شگفت انگیز است چنانکه برخی معصومین نماز را نور چشم خود میدانند و نماز میتواند انسان را از ابتلا به بسیاری از اسیبها در امان نگه دارد .

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به بیانیه اخیر برخی نهادهای بین المللی درباره برجام گفت : آنها خودشان با قوانین استبدادی و سلطنتی اداره میشوند و بعد ایران را به نقض حقوق بشر متهم میکنند و با این کار سعی میکنند حقوق ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید امام جمعه بوشهر بر کنترل بازار و گرانی های کاذب

تأکید امام جمعه بوشهر بر کنترل بازار و گرانی های کاذب