مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 10:502019-12-13فرهنگي

آغاز رسمی فستیوال فیلم های ایرانی در ویتره فرانسه


فستیوال فیلم های ایرانی در ویتره فرانسه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مراسم افتتاحیه فستیوال فیلم های ایرانی شهر ویتره فرانسه با حضور شهردار ویتره، مقام های استانی و محلی منطقه بروتاین و کارگردانان ایرانی مدعو، برگزار شد.

در این مراسم که شامگاه پنجشنبه 12 دسامبر 2019 در مجموعه فرهنگی ژاک دو آمل شهر ویتره و با استقبال اهالی این شهر و منطقه بروتاین فرانسه برگزار شد، فیلم سینمایی رقصِ خاک به کارگردانی ابوالفضل جلیلی به نمایش درآمد.

در ابتدای مراسم و پس از پخش نماهنگی از معرفی آثار شرکت کننده در این فستیوال، پییر مئنوری شهردار ویتره و وزیر اسبق فرانسه طی سخنانی ضمن قدردانی از حضور کارگردانی ایرانی در این شهر و برگزارکنندگان این فستیوال با اشاره به حمایت معنوی وزارت فرهنگ فرانسه، برگزاری اینگونه برنامه های مشترک فرهنگی و توجه به موضوع فرهنگ را یکی از عوامل مهم در مقوله صلح دانست و افزود: ویتره با سابقه فرهنگی و تاریخی خود همواره سعی در پیشبرد این موضوع مهم داشته است.

در ادامه علیرضا خلیلی رییس مرکز ایران و فرانسه در حضور لوران گارو مدیر هنری فستیوال، طی سخنانی از همه عوامل برگزاری این فستیوال به ویژه بنیاد سینمایی فارابی، شهرداری ویتره و استانداری بروتاین فرانسه تشکر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رسمی فستیوال فیلم های ایرانی در ویتره فرانسه

آغاز رسمی فستیوال فیلم های ایرانی در ویتره فرانسه