مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 08:502019-12-13سياسي

تحول در زمینه بهداشت و درمان با وصول یک درصد عوارض معادن


نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: با وصول یک درصد عوارض معادن می توان امید داشت که تحولات عظیمی در زمینه بهداشت و درمان کشور اتفاق بیافتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تفت، کمال دهقانی فیروزآبادی در نشست مجمع سلامت شهرستان تفت بابیان اینکه یزد دومین استان معدنی و سومین استان صنعتی کشور است، گفت: از آن طرف استان یزد در سرطان و دیابت رتبه اول کشور را دارد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماده 43 قانون ششم توسعه گفت: این ماده قانونی می گوید به دلیل خسارت ناشی از بهره برداری معادن به کشاورزی، بهداشت، سلامت و جاده ها، معادن و صنایع معدنی علاوه بر عوارض آلایندگی تا یک درصد از فروش خود را جهت عوارض آسیب های عمومی پرداخت کنند.

وی بابیان اینکه در سال های 96 و 97 ردیف خوبی برای بودجه پیش بینی نشد، گفت: این میزان از 8 میلیارد در سال 96 به 1500 میلیارد در سال 98 رسید.

رییس مجمع نمایندگان استان با اشاره به تلاش هایش جهت وصول این عوارض، گفت: برای سال جاری 286 میلیارد تومان برای استان پیش بینی شده که وصول آن سبب تحول در بهداشت و درمان می شود.

 وی تصریح کرد: ماده 43 توسط عالی ترین مقام اجرایی استان باید اجرایی شود که با حمایت کامل مسئولان قضایی و مجمع نمایندگان استان همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در زمینه بهداشت و درمان با وصول یک درصد عوارض معادن

تحول در زمینه بهداشت و درمان با وصول یک درصد عوارض معادن