مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 05:402019-12-13اقتصادي

جزییات تخفیف ها و تعرفه های ترجیحی در بندر چابهار


معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی از تخفیف های ویژه و تعرفه های ترجیحی برای تجار، صاحبان کالا و خطوط کشتیرانی در بندر چابهار خبر داد و گفت: - با توجه با این سیاست گذاری و عملکرد، پیش بینی می شود میزان تجارت در بندر چابهار به بیش از سه میلیون تن تا پایان امسال برسد.

محمد علی حسن زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هر شرکت کشتیرانی، تجار یا صاحب کالایی که کالاهای صادراتی و وارداتی خود را از بندر چابهار عبور دهد، مشمول تخفیف های ویژه و تعرفه های ترجیحی می شود که هزینه تمام شده تجارتش بسیار به صرفه تر از بنادر دیگر خواهد بود.

وی با بیان اینکه هدف از این سیاست گذاری و تعرفه های ترجیحی تدوین شده، افزایش حجم مبادلات از بندر چابهار بوده است، افزود: این تخفیف ها شامل بخش های مختلف مانند حقوق و عوارض کشتی، هزینه های انبارداری، باربری، و تخلیه و بارگیری می شود و بر اساس توافقنامه امضاء شده و با توجه به تناز توافق شده اعمال خواهد شد.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: اولویت برای در نظرگرفتن این تعرفه های ترجیحی در رویه است که در این زمینه می توان گفت برای ما صادرات، ترانزیت و پس از آن واردات در اولویت خواهد بود و پس از رویه تناژ نیز تاثیر گذارتر خواهد بود چرا که می خواهیم میزان عملکرد بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تخفیف ها و تعرفه های ترجیحی در بندر چابهار

جزییات تخفیف ها و تعرفه های ترجیحی در بندر چابهار