مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 18:152019-12-12اجتماعي

ترافیک نیمه سنگین به سمت شهرهای شمالی/ اعمال محدودیت تردد یک ماهه در محدوده مشاء


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) شاهد بار ترافیکی نیمه سنگین به سمت شهرهای شمالی کشور هستیم.

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و در برخی نقاط پرحجم در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین در جریان است و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور هستند.

محبی بابیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده بیان کرد: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین به سمت شهرهای شمالی گزارش شده و مشکل خاصی برای تردد در این محورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه محور هراز در محدوده امامزاده هاشم (ع) طی یک ماه گذشته از شمال به جنوب و تردد امکان پذیر نیست، تأکید کرد: حدود یک ماه است تردد از شمال به جنوب گالری مشاء مجاز است و تردد و تردد از لاین مخالف از منطقه مشاء ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک نیمه سنگین به سمت شهرهای شمالی/ اعمال محدودیت تردد یک ماهه در محدوده مشاء

ترافیک نیمه سنگین به سمت شهرهای شمالی/ اعمال محدودیت تردد یک ماهه در محدوده مشاء