مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 15:302019-12-12اقتصادي

تولیدکنندگان در پیچ و خم بروکراسی اداری برای دریافت مجوز


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: با اجرای پنجره واحد بروکراسی اداری کاهش پیدا کرده و مجوزها برای تولیدکنندگان به راحتی و با سرعت صادر می شود.

- تولیدکنندگان در پیچ و خم بروکراسی اداری برای دریافت مجوز نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: با اجرای پنجره واحد بروکراسی اداری کاهش پیدا کرده و مجوزها برای تولیدکنندگان به راحتی و با سرعت صادر می شود.

محمدحسین فرهنگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: فضای کسب و کار کشور در شرایط خوبی نیست و به تبع آن استان آذربایجان شرقی از آن پیروی کرده و شرایط مناسبی در این خصوص ندارد.

وی گفت: مشکلات واحدهای تولیدی و آنچه بانک ها برای آنها ایجاد کرده اند همچنین مسائلی که خود مجموعه های مرتبط با بازار دارند اعم از واردات و صادرات  شرایط خوبی ندارند و هیمن باعث شده تا بر فضای کسب و کار تاثیر منفی بگذارند.

فرهنگی اضافه کرد: بخشی از مشکلات هم به رکود اقتصادی در کشور بر می گردد که بر فضاهای کسب و کار در کشور سایه انداخته و استان ما نیز از آن بی بهره نمانده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در خصوص راهکار رهایی از مشکلات و اقدام مجلس نیز گفت: فعال شدن دولت در فضای کسب و کار و اجرای کامل قوانینی که تا به امروز به درستی و کامل اجرا نشده می تواند مشکلات را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان در پیچ و خم بروکراسی اداری برای دریافت مجوز

تولیدکنندگان در پیچ و خم بروکراسی اداری برای دریافت مجوز