مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 15:202019-12-12بين الملل

حکیم شناسایی «عناصر نفوذی» در اعتراضات عراق را خواستار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عمار الحکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق روز پنج شنبه خواستار شناسایی نفوذی ها در تظاهرات این کشور و محدود کردن این تظاهرات در مکان های مشخص شد.

- حکیم شناسایی عناصر نفوذی در اعتراضات عراق را خواستار شد رییس جریان حکمت ملی عراق پیشنهاد داد برای جلوگیری از تکرار اعدام های خودسر در اعتراض های این کشور، مکان های مشخصی برای برگزاری تظاهرات آماده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سید عمار الحکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق روز پنج شنبه خواستار شناسایی نفوذی ها در تظاهرات این کشور و محدود کردن این تظاهرات در مکان های مشخص شد.

حکیم در بیاینه ای به دنبال حادثه میدان الوثبه شهر بغداد، گفت: به دنبال حادثه الوثبه، لازم است که عناصر نفوذی در تظاهرات، شناسایی و آمار آن ها مشخص شود؛ تظاهراتی که در آن به تخریب و جنایت متوسل می شود .

به نوشته پایگاه بغداد الیوم ، رهبر جریان حکمت ملی از نیرو های امنیتی عرق نیز خواست به وظیفه خود در حمایت از جان و مال شهروندان این کشور عمل کنند.

همزمان با بازگشت تدریجی آرامش به میادین اعتراضات در شهر های بغداد طی روز های اخیر، رسانه های عراقی امروز پنجشنبه پرده از یک جنایت در بین معترضان برداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکیم شناسایی «عناصر نفوذی» در اعتراضات عراق را خواستار شد

حکیم شناسایی «عناصر نفوذی» در اعتراضات عراق را خواستار شد