مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 14:452019-12-12اقتصادي

عوامل توزیع کیک های مشکوک شناسایی شدند


مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف سیستان و بلوچستان از شناسایی عوامل توزیع کیک های حاوی قرص و جمع آوری این کیک ها از سطح مغازه ها و بازار خبر داد.

- هادی بهلولی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یک سری قرص در مناطق نیک شهر و چابهار در کیک های خاصی کشف شده که در گشت مشترک از سوی وزارت بهداشت، جمع آوری شده و در حال حاضر در آزمایشگاه های این وزارتخانه در دست بررسی است.

وی با بیان این که در حال حاضر این موضوع در دست پیگیری است و نتیجه نهایی بعد از مشخص شدن نتایج آزمایشات در آینده اعلام می شود، گفت: نمونه هایی که مشکوک به جاسازی قرص بوده از بازار جمع آوری شده و برای تشخیص محتوا به آزمایشگاه فرستاده شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف سیستان و بلوچستان همچنین گفت که منبع و عوامل توزیع کیک های مشکوک مشخص شده و در صورتی که نتایج آزمایش نشان دهنده مورد خاصی باشد، با عوامل آن برخورد می شود.

بهلولی درباره دستگیر شدن عوامل توزیع این کیک ها اظهار بی اطلاعی کرد و تصریح کرد: در حال حاضر منتظر هستیم مشخص شود چیزی که در کیک ها بوده واقعا قرص بوده یا مواد خوراکی و باید تا زمان مشخص شدن جواب منتظر بمانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای گذشته عکس و فیلم هایی مبنی بر وجود قرص در کیک های بسته بندی منتشر شد که در پی آن صبح امروز کیانوش جهانپور، خبر داد و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل توزیع کیک های مشکوک شناسایی شدند

عوامل توزیع کیک های مشکوک شناسایی شدند