مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 14:352019-12-12اقتصادي

صنعتگران دارای چک برگشتی یا بدهی معوقه بانکی می توانند وام بگیرند


صنعتگرانی که دارای چک برگشتی و یا بدهی معوقه بانکی هستند با تصویب شورای تامین استان می توانند از امتیاز تسهیلات بانکی برخوردار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج موفق ظهر پنج شنبه در جمع صنعتگران و بازرگانان کاشان با اشاره به موقعیت استراتژیک کاشان و وجود صنایع زیاد در منطقه کاشان اظهار داشت: منطقه کاشان با وجود کارآفرینان و صنعتگران صاحب تجربه و تخصص جز مناطق پیشرو در رونق تولید در کشور است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار در مرکز استان ابراز داشت: با پیشنهاد سازمان صمت استان اصفهان و پذیرش استاندار اصفهان قرار شد ماهی یکبار این جلسه برای رفع مشکلات صنعتگران منطقه کاشان و شمال استان اصفهان در کاشان برگزار شود.

مدیرکل سازمان صمت استان اصفهان با بیان اینکه در بخش های مختلف کاری کارگروه تسهیل درخواست های واحدهای تولیدی را می گیرد، تصریح کرد: با نشست ها مختلفی که با بانک ها داشته ایم قرار شد با تصویب کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تسهیلات به صنعتگران و کارآفرینان اعطا شود.

وی با اشاره به یکی از امتیازات برای صنعتگران و کارآفرینان برای پرداخت تسهیلات بانکی اذعان داشت: در سال 96 و 97 هر صنعتگر یا کارآفرینی که چک برگشتی و یا بدهی معوقه بانکی داشت، تسهیلات به او پرداخت میشد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتگران دارای چک برگشتی یا بدهی معوقه بانکی می توانند وام بگیرند

صنعتگران دارای چک برگشتی یا بدهی معوقه بانکی می توانند وام بگیرند