مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 14:252019-12-12سياسي

در ستایش شهردار پیشین اصفهان


ایجاد محیط مناسب و پرنشاط برای زندگی مردم و ورود آنها به خدمات فرهنگی و اجتماعی، امروزه از وظایف و ماموریت های شهرداری هاست اما با قاطعیت اعلام می کنم که پیش از شهردار شدن محمدحسن ملک مدنی در اصفهان، - ایسنا/اصفهان عضو شورای شهر اصفهان گفت: ایجاد محیط مناسب و پرنشاط برای زندگی مردم و ورود آنها به خدمات فرهنگی و اجتماعی، امروزه از وظایف و ماموریت های شهرداری هاست اما با قاطعیت اعلام می کنم که پیش از شهردار شدن محمدحسن ملک مدنی در اصفهان، در هیچ یک از شهرداری ها این اقدامات وجود نداشت.

فتح الله معین، در نخستین نشست از سلسله نشست های تجربه شهر که صبح 21 آذرماه در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد اظهار کرد: زمان پیروزی انقلاب اسلامی، 60 درصد از جمعیت ایران در شهرها حضور داشتند و انقلاب اسلامی ایران بیشتر چهره یک انقلاب شهری را داشت.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم منتظر تغییر و تحول در زندگی شان بودند و به مانند همه تحولاتی که در دنیا اتفاق می افتد، ما نیز شاهد تغییرات سریعی بودیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطر نشان کرد: در استان اصفهان، از زمان پیروزی انقلاب تا زمان استانداری غلامحسین کرباسچی و شهرداری محمدحسن ملک مدنی، تغییر و تحولات زیادی در شهر رخ داد که جا دارد از همه شهرداران دوران ثبات مدیریتی دهه 60،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ستایش شهردار پیشین اصفهان

در ستایش شهردار پیشین اصفهان