مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 14:202019-12-12اقتصادي

هنوز تکلیف تامین میوه شب عید در کرمان مشخص نیست


امروز ستاد تنظیم بازار استان کرمان با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی برگزار شد و در خصوص تاثیر قیمت بنزین بر قیمت کالاها و همچنین تامین میوه شب عید صحبت شد.

- ایسنا/کرمان امروز ستاد تنظیم بازار استان کرمان با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی برگزار شد و در خصوص تاثیر قیمت بنزین بر قیمت کالاها و همچنین تامین میوه شب عید صحبت شد.

مهدی حسینی نژاد ظهر امروز 21 آذرماه در جلسه تنظیم بازار استان کرمان با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با اشاره به اصلاح قیمت بنزین گفت: بعد از اصلاح نرخ بنزین در استان کرمان شاهد یکسری افزایش قیمت ها در بعضی از کالاها بودیم.

وی با بیان این مطلب که قیمت بیش از 100 قلم کالای اساسی روزانه رصد می شود، اظهار کرد: حبوبات و غلات در استان حدود پنج درصد افزایش قیمت داشته اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان ادامه داد: برنج طارم و اعلاء 4 درصد، برنج داخلی هاشمی4 درصد، لوبیا چیتی درجه یک 11درصد و لپه 30 درصد افزایش قیمت داشته است.

همچنین آهن آلات پنج درصد و در کابل و سیم 16 درصد رشد قیمت در استان کرمان داشتیم.

وی در زمینه تامین میوه شب عید در استان کرمان اظهار کرد: این دستور کار در جلسه مورخه 4 آذرماه جاری برای اولین بار مطرح شد و قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز تکلیف تامین میوه شب عید در کرمان مشخص نیست

هنوز تکلیف تامین میوه شب عید در کرمان مشخص نیست