مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 13:352019-12-12اقتصادي

برندسازی؛ چالش جدی پیش روی محصولات کشاورزی لرستان


عدم برندسازی محصولات کشاورزی لرستان به عنوان ک چالش اساسی مطرح است و موجب شده محصولات با کیفیت این استان نتوانند سهم خود را از بازارهای منطقه به خوبی بدست آورند.

- چنگیز بهرامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد با اشاره به اینکه بسیاری از محصولات کشاورزی استان قابلیت صادرات را دارند، اظهار کرد: محصولاتی مانند نخود، گردو، زعفران، انار و بسیاری دیگر از تولیدات کشاورزی از ظرفیت صادرات برخوردار هستند اما به دلیل نبود بسته بندی مناسب سهمی در بازارهای خارجی ندارند.

وی افزود: در حال حاضر جز گوجه تولید شده در شرکت کشت و صنعت فجر صفا محصول دیگری با برند استان به خارج از کشور صادر نمی شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: برای برندسازی و بسته بندی و ایجاد صنایع تبدیلی است نیازمند ورود سرمایه گذار هستیم که متاسفانه تاکنون شاهد درخواستی نبوده ایم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی متولی تولید است، تصریح کرد: در حالی که برندسازی و بسته بندی نیازمند ورود بخش خصوصی است، اما این سازمان آمادگی هر گونه همکاری با سرمایه گذاران را در راستای ارائه مجوز و پرداخت تسهیلات را دارد.

وی تاکیدکرد: برای جذب سرمایه گذار در راستای برندسازی و ایجاد صنایع تبدیلی نیازمند ورود مدیران ارشد استان و نمایندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی؛ چالش جدی پیش روی محصولات کشاورزی لرستان

برندسازی؛ چالش جدی پیش روی محصولات کشاورزی لرستان