مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 12:202019-12-12اقتصادي

ستاد اجرایی فرمان امام همه مالیات خود را پرداخت کرده است


معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: علیرغم آنکه ستاد اجرایی در مناطق محروم برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی بیش از 26 هزار میلیارد تومان هزینه کرده اما مالیات خود را پرداخت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، سید هاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام در حاشیه کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص نحوه پرداخت مالیات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: ریاست ستاد اجرایی در مصاحبه های مختلف خود به پرداخت مالیات از سوی ستاد اجرایی کراراً اشاره و اعلام کرده تمام مفاد قانون پرداخت مالیات های مستقیم از سوی ستاد اجرایی عملیاتی شده است.

سیدهاشمی افزود: تمام بخشهای اقتصادی و اجتماعی ستاد به مثابه یک بخش خصوصی در پرداخت مالیاتهای تکلیفی، عملکردی، مالیات بر ارزش افزوده و نقل و انتقال دارایی همواره به طور شفاف و دقیق برابر قانون و به موقع اقدام می کند و یکی از مودیان بسیار خوب مالیاتی است.

وی با اشاره به مصاحبه تقوی نژاد رییس سابق سازمان امورمالیاتی گفت: ستاد از مودیان منضبط و همراه نظام مالیاتی کشور بوده است و ریشه این تشکیک ها و شبهات بیشتر در خارج از کشور است که نسبت به نظام و نهادهای انقلابی عناد دارند و نمی توانند موفقیت و نظام پذیری و قانون گرایی آنها را تحمل کنند و یک عده هم در داخل کشور ممکن است شناخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد اجرایی فرمان امام همه مالیات خود را پرداخت کرده است

ستاد اجرایی فرمان امام همه مالیات خود را پرداخت کرده است