مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:302019-12-12سياسي

مشکلات استان تهران از زبان استاندارش


در نامه ای به معاون اول رییس جمهور اعلام شده که وزراء مکلفند تا در تمامی سفرها به شهرستان های استان تهران، با استاندار هماهنگ کنند و هر وزیری که بدون هماهنگی به شهرستان های استان سفر کند، - استاندار تهران گفت: در نامه ای به معاون اول رییس جمهور اعلام شده که وزراء مکلفند تا در تمامی سفرها به شهرستان های استان تهران، با استاندار هماهنگ کنند و هر وزیری که بدون هماهنگی به شهرستان های استان سفر کند، فرماندار میزبانی وزیر را بر عهده نمی گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا ، تصریح کرد: استان تهران با وجود آن که اسم بزرگی دارد و 17 درصد جمعیت کشور را در خود جای داده و از مجموع 126 هزار میلیارد تومان مالیات کشور، 68 هزار میلیارد آن توسط استان تهران دریافت می شود ولی این استان از مشکلات دیرینه و عمیقی رنج می برد.

وی افزود: مشکلات امروز استان تهران مربوط به این دولت یا دولت های قبل نیست بلکه مشکلاتی با انباشت بسیار طی سال های گذشته مواجه است.

وی ادامه داد: در حوزه خدمات درمانی، استان تهران با مشکلات عمده ای مواجه است و حتی بیمارستان هایی که در شهر تهران ارائه خدمات کشوری می دهند نیز در شاخص تخت های بیمارستانی به متوسط کشوری هم نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات استان تهران از زبان استاندارش

مشکلات استان تهران از زبان استاندارش