مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-12اقتصادي

سهم کم کشاورزی از سرمایه گذاری


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان گفت: بخش کشاورزی در کشور، چهار درصد از سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده و جای تأسف دارد که 96 درصد از سرمایه گذاری باقیمانده، - ایسنا/اصفهان رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان گفت: بخش کشاورزی در کشور، چهار درصد از سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده و جای تأسف دارد که 96 درصد از سرمایه گذاری باقیمانده، صرف صنعت و دیگر بخش های اقتصادی می شود.

مهدی تقی پور، در همایش کشاورزی قراردادی که صبح امروز در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد گفت: بیشتر اساتید دانشگاهی و صاحب نظرانی که در حوزه کشاورزی به مسئولان کشوری مشاوره می دهند، کشاورزی را تجلی گاه اقتصاد مقاومتی می دانند.

وی ادامه داد: بخش کشاورزی در کشور، چهار درصد سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده و جای تأسف دارد که 96 درصد از سرمایه گذاری باقیمانده، صرف صنعت و دیگر بخش های اقتصادی می شود.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان تصریح کرد: کشاورزی در استان با چالش های زیادی روبروست و بسیاری از مدیران از این مشکلات آگاهی دارند.

تقی پور، برگزاری همایش کشاورزی قراردادی را ثمربخش خواند و گفت: قرار است بسیاری از مشکلات بخش کشاورزی به وسیله طرح کشاورزی قراردادی حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم کم کشاورزی از سرمایه گذاری

سهم کم کشاورزی از سرمایه گذاری