مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-12سياسي

لزوم ایجاد درآمد پایدار در حوزه مسائل دینی و فرهنگی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم ایجاد درآمد پایدار در حوزه مسائل دینی و فرهنگی استان یزد تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علیرضا نجیمی، ظهر امروز در جمع اعضای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان اشکذر از هیئات و مداحان به عنوان دو بازوی توانمند سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه مسائل فرهنگی و تبلیغی یاد کرد و اظهار داشت: ارتباط موثر با این دو تشکل در مرکز استان و شهرستان ها از اولویت های برنامه ای این اداره کل است.

وی با بیان اینکه مساجد و هیئات تنها نباید به نمازو سینه زنی اکتفا کنند، افزود: مساجد و هیئات باید با ورود به خدمات اجتماعی پایگاهی برای حل مشکلات مردم در هر محله باشند.

نجیمی تصریح کرد: اعتبار اجتماعی مساجد و هیئات سرمایه عظیمی است که می توان در حل بسیاری از امور اجتماعی مربوط به اهالی محل از آن بهره برد.

وی افزود: باید در حوزه مسائل فرهنگی و دینی به تجربیات گذشتگان خود مراجعه کنیم که چگونه با استفاده از ظرفیت مساجد اقشار مختلف را به این پایگاه های عظیم مردمی جذب و نیازهای آنها را برطرف می کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم ایجاد درآمد پایدار در حوزه مسائل دینی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: باید به حل این موضوع اهتمام جدی داشته باشیم تا نسل های آینده همچون ما با چالش های امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد درآمد پایدار در حوزه مسائل دینی و فرهنگی

لزوم ایجاد درآمد پایدار در حوزه مسائل دینی و فرهنگی