مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 10:302019-12-12اقتصادي

تشریح آخرین وضعیت موجودی سدهای هرمزگان در آذرماه 98


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت: از ابتدای مهرماه امسال تاکنون بیش از 68 میلی متر باران در هرمزگان باریده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هوشنگ ملایی در یک نشست خبری به بیان وضعیت آبی استان از ابتدای سال آبی جاری (مهر ماه) تاکنون پرداخت و گفت: با بارش بیش از 68 میلی متر باران در این 3 ماه اخیر شاهد رشد 245 درصدی در میزان بارش ها به نسبت سال های آبی گذشته هستیم که نوید بخش سال آبی پرباری در هرمزگان است.

وی درباره وضعیت موجودی آب سدهای هرمزگان نیز بیان داشت: سد استقلال میناب در شرق هرمزگان حدود 52 میلیون مترمکعب، سدهای شمیل و نیان 27 میلیون مترمکعب و سد جگین واقع در جاسک حدود 170 میلیون مترمکعب آب دارند که به نسبت موجودی سال های قبل، رشد چشمگیری را نشان می دهند.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان افزود: سد سرنی با سرمایه گذاری 700 میلیارد تومانی که از سال 94 در دست ساخت است، اکنون آماده بهره برداری شده و بزودی با حضور مسؤولان عالی کشور رسما افتتاح خواهد شد.

ملایی، موجودی این سد را پس از آبگیری اخیر حدود 6 میلیون مترمکعب عنوان کرد و گفت: تصفیه خانه این سد نیز با پیشرفت بیش از 80 درصدی در شرایط حاضر در حال ساخت است و امیدواریم بتوانیم در اواسط سال آینده مورد بهره برداری قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت موجودی سدهای هرمزگان در آذرماه 98

تشریح آخرین وضعیت موجودی سدهای هرمزگان در آذرماه 98