مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 22:102019-12-11سياسي

امکانات ایسنا به مساوات در اختیار کاندیداها قرار می گیرد


مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی از احدی حمایت نخواهد کرد، گفت: با اعلام اسامی تایید شده ها توسط شورای نگهبان، - ایسنا/قزوین مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی از احدی حمایت نخواهد کرد، گفت: با اعلام اسامی تایید شده ها توسط شورای نگهبان، امکانات ایسنا به طور مساوات در اختیار کاندیداها قرار خواهد گرفت که در این بین صداقت، عدالت و امانت داری بسیار مهم است.

علی متقیان، مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در جشن 20 سالگی ایسنا که در قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالم که در آغاز دهه سوم فعالیت ایسنا در جمع همراهان ایسنا قزوین حضور دارم.

وی ادامه داد: ایسنا از سال 78 پا به عرصه اطلاع رسانی نهاد.

در آغاز فعالیت ایسنا تنها خبرگزاری آنلاین، نخستین خبرگزاری کشور بود که با همت جوانان دانشجو کار خود را آغاز و با مأموریت رهبری معظم انقلاب مبنی بر اخبار خوب، مفید و امیدبخش مخابره کنید پا به میدان خبر نهاد و سخن مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داد.

مدیرعامل ایسنا، یادآور شد: تا پیش از آغاز به کار ایسنا غیر از صدا و سیما و چند روزنامه یک خبرگزاری به صورت تلکس فعالیت داشت و تلکس خبرها را صرفاً در اختیار مشترکانی قرار می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات ایسنا به مساوات در اختیار کاندیداها قرار می گیرد

امکانات ایسنا به مساوات در اختیار کاندیداها قرار می گیرد