مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 21:152019-12-11اقتصادي

از پرداخت تسهیلات بدون کارآفرینی تا اطلاع نداشتن مدیران از طرح توسعه پایدار روستایی


از ابتدای سالجاری تاکنون23میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق پرداخت شده است و آیا این تسهیلات در بخش منظومه روستایی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، شامگاه امروز نشست بررسی  اجرای طرح  توسعه پایدار منظومه روستایی گچساران که با حضور معاون عمران بنیاد مسکن کشور، نماینده گچساران، فرماندار، مدیران کل و روسای شهرستان گچساران در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست غلامرضا تاجگردون اظهار کرد: بنیاد مسکن برای اجرای سند منظومه روستایی یک دخالت های تاکتیکی انجام داده است.

وی با طرح پرسشی از روسای ادارات که چه کسی این طرح را مطالعه کرده است، گفت: چرا ما هیچ منظومه برای تحرک فعالیت های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی نداریم.

نماینده مردم گچساران با بیان اینکه  مدیران کل استان که در شورای برنامه ریزی  این طرح را تصویب کرده اند بیان نکنند که ما مطلع از این طرح نیستیم، ابراز کرد: این طرح جزء طرح هایی اجرایی بوده و دو هدف در طرح توسعه پایدار منظومه روستایی است که این مجموعه با چه رفتارهایی مورد مطالعه قرار می گیرد.

 تاجگردون با بیان اینکه با یک یادداشت من از صندوق کار آفرینی تسهیلات پرداخت می شود، تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون23میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق پرداخت شده است و آیا این تسهیلات در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پرداخت تسهیلات بدون کارآفرینی تا اطلاع نداشتن مدیران از طرح توسعه پایدار روستایی

از پرداخت تسهیلات بدون کارآفرینی تا اطلاع نداشتن مدیران از طرح توسعه پایدار روستایی