مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 19:202019-12-11اقتصادي

رشد 29 درصدی بودجه عمرانی کردستان طی سال آینده


رییس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان گفت: اعتبارات اختصاص یافته به کردستان در لایحه بودجه 99 نسبت به سال گذشته رشد 29 درصدی داشته است.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان گفت: اعتبارات اختصاص یافته به کردستان در لایحه بودجه 99 نسبت به سال گذشته رشد 29 درصدی داشته است.

بهرام نصراللهی زاده عصر امروز در شورای توسعه و برنامه ریزی استان کردستان که با محور بررسی سند راهبردی آمایش استان در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: کردستان به لحاظ تعداد سفرها و بازدید دکتر نوبخت از پروژه های عمرانی استان کردستان دومین استان در کشور بوده است.

وی عنوان کرد: 66هزار و 857 میلیارد تومان بودجه عمرانیددر سال 98 در نظر گرفته شده بود که این مبلغ در سال 99 به 97 هزار و 364 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ادامه داد: اعتبارات عمرانی کشور در سال 98 نسبت به سال 97 رشد 11 درصدی داشته و این در حالی است که اعتبارات عمرانی استان کردستان رشد 38 درصدی داشته است.

بهرام نصرالهی زاده افزود: سال گذشته 3 برابر اعتبارات عمرانی استان کردستان نسبت به میانگین کشوری افزلیش داشته و چند پروژه بسیار مهم و کلیدی در استان در دست احداث است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 29 درصدی بودجه عمرانی کردستان طی سال آینده

رشد 29 درصدی بودجه عمرانی کردستان طی سال آینده