مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 19:152019-12-11سياسي

تقدیر معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی از فعالیت های واحد استان ایلام


معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی واحد استان ایلام هرچند از واحدهای جوان است اما در مقایسه با واحدهای دیگر رشد قابل توجهی داشته است.

- ایسنا/ایلام معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی واحد استان ایلام هرچند از واحدهای جوان است اما در مقایسه با واحدهای دیگر رشد قابل توجهی داشته است.

دکتر احمد شریفی زاده معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی و مهندس عباس ناصری مدیر کل امور واحدها، پژوهشکده ها، سازمان ها و مراکز جهاددانشگاهی در سفر به ایلام از مراکز مختلف جهاددانشگاهی از جمله مجتمع تحقیقات و فناوری گیاهان دارویی جهاددانشگاهی در دهلران، مرکز علمی کاربردی واحد استان، مرکز آموزش های تخصصی زبان انگلیسی و مرکز نوآوری و شکوفایی این واحد بازدید و ضمن گفتگو با تیم های مستقر در این مرکز و با جهادگران این واحد دیدار کردند.

دکتر احمد شریفی زاده معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی در این دیدار اظهار کرد: جهاددانشگاهی واحد استان ایلام هرچند از واحدهای جوان است اما در مقایسه با واحدهای دیگر رشد قابل توجهی داشته است.

وی پیشرفت های جهاددانشگاهی واحد استان را مرهون تلاش مجاهدانه ی اعضای جوان و همدلی و هماهنگی آنان با رییس واحد عنوان و از زحمات اعضا قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی از فعالیت های واحد استان ایلام

تقدیر معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی از فعالیت های واحد استان ایلام