مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 19:102019-12-11سياسي

اصلاح موادی از قانون منجر به کاهش اطاله دادرسی می شود


مولا بیگی در مراسم تقدیر از کارکنان نمونه دیوان عدالت اداری: اصلاح موادی از قانون را منجر به کاهش اطاله دادرسی و جلوگیری از افزایش ورودی پرونده ها به دیوان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، غلامرضا مولا بیگی، معاون نظارت و بازرسی دیوان عدالت اداری، در مراسم تقدیر از کارکنان نمونه دیوان، اطاله دادرسی را از مهمترین مشکلات دستگاه قضایی خواند و گفت: دیوان عدالت اداری در طی سه سال گذشته تلاش خود را کرده است تا از اطاله دادرسی جلوگیری کند و با توجه به اینکه میزان ورودی پرونده ها به دیوان سالانه در حال افزایش می باشد اما با تدابیر و پیگیری رییس و همکاران محترم دیوان عدالت اداری سرعت رسیدگی در دیوان افزایش پیدا کرده است.

مولا بیگی اصلاح موادی از قانون را منجر به کاهش اطاله دادرسی و جلوگیری از افزایش ورودی پرونده ها به دیوان دانست و افزود: طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی و پیگیری می باشد که امیدواریم با تصویب این قانون، گام اساسی در راستای کاهش اطاله دادرسی در دیوان عدالت اداری برداشته شود.

معاونت نظارت و بازرسی دیوان عدالت اداری به آمار کاهش اطاله دادرسی در مقایسه با دو سال گذشته در دیوان اشاره کرد و گفت: متوسط زمان رسیدگی در شعب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح موادی از قانون منجر به کاهش اطاله دادرسی می شود

اصلاح موادی از قانون منجر به کاهش اطاله دادرسی می شود