مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 12:402019-12-11دانش

نرم افزار موبایلی کاربردی ناظر در دانشگاه بیرجند طراحی و معرفی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نرم افزار موبایلی کاربردی ناظر، برای افزایش کیفیت و نظرات مهندسان ناظر ساختمان توسط پژوهشگران دانشگاه بیرجند طراحی و معرفی شد.

- نرم افزار موبایلی کاربردی ناظر، برای افزایش کیفیت و نظرات مهندسان ناظر ساختمان توسط پژوهشگران دانشگاه بیرجند طراحی و معرفی شد.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نرم افزار موبایلی کاربردی ناظر، برای افزایش کیفیت و نظرات مهندسان ناظر ساختمان توسط پژوهشگران دانشگاه بیرجند طراحی و معرفی شد.

‏نرم افزار موبایلی ناظر یک ابزار کاربردی و با کیفیت برای مهندسان ناظر ساختمان است که سرعت نظارت را افزایش داده و امکانات متعددی را در اختیار ناظر ساختمان قرار می دهد.

‏ساخت چک لیست مخصوص هر پروژه متناسب با ویژگی ها و سیستم های به کار رفته در پروژه، وجود مجموعه ‏چک لیست های حرفه ای و دقیق، ثبت تعداد نامحدودی پروژه و در اختیار داشتن اطلاعات تمامی پروژه های نظارت ‏روی تلفن همراه، امکان ایجاد لیست مخاطبان اختصاصی برای هر پروژه، ایجاد دفترچه یادداشت اختصاصی برای هر ‏پروژه و مشاهده آمار درصد پیشرفت چک لیست ها بخشی از امکانات این نرم افزار است.

‏این نرم افزار موبایلی در حال حاضر دارای دو بخش چک لیست های ناظر تأسیسات مکانیکی و چک لیست های ناظر تأسیسات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرم افزار موبایلی کاربردی ناظر در دانشگاه بیرجند طراحی و معرفی شد

نرم افزار موبایلی کاربردی ناظر در دانشگاه بیرجند طراحی و معرفی شد