مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 09:152019-12-11اقتصادي

اقتصاد دانش بنیان، محور اصلی شکل گیری اقتصاد مقاومتی است


رییس بنیاد نخبگان استان گلستان گفت: برای اینکه در کشور استقلال اقتصادی داشته باشیم، باید اقتصاد مقاومتی را پایه گذاری کنیم؛ برای شکل گیری اقتصاد مقاومتی نیز باید یک زیست بوم کارآفرینی و نوآوری و اقتصاد دانش بنیان را ایجاد کنیم.

- ایسنا/گلستان رییس بنیاد نخبگان استان گلستان گفت: برای اینکه در کشور استقلال اقتصادی داشته باشیم، باید اقتصاد مقاومتی را پایه گذاری کنیم؛ برای شکل گیری اقتصاد مقاومتی نیز باید یک زیست بوم کارآفرینی و نوآوری و اقتصاد دانش بنیان را ایجاد کنیم.

نشست تخصصی بررسی راهکارهای ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه با حضور نخبگان، دانشجویان، اساتید، فعالان صنعتی و مسئولان، به همت بنیاد نخبگان استان در سالن رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

ابوالقاسم خزاعیان در این نشست اظهار کرد: این نشست تخصصی با توجه به مصوبه کمیته توسعه و تجارت استان، که مسئولیت آن بر عهده بنیاد نخبگان است، تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 25 سال از ایجاد دفاتر صنعت در دانشگاه ها می گذرد، تصریح کرد: نیاز ارتباط بین صنعت و دانشگاه به درستی شناسایی شده و الان هم که سال ها از این موضوع می گذرد، اهمیت آن به روشنی مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دانش بنیان، محور اصلی شکل گیری اقتصاد مقاومتی است

اقتصاد دانش بنیان، محور اصلی شکل گیری اقتصاد مقاومتی است