مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:252019-12-11اقتصادي

ترویج بهره وری یک وظیفه ملی است


رییس سازمان بهره وری با بیان اینکه ترویج بهره وری یک وظیفه ملی است، گفت: کشورهای توسعه یافته برای حفظ و افزایش سهم خود از بازارهای جهانی و منطقه ای به دنبال راهکارهای نوین بهره وری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان ملی بهره وری ایران، فاطمه پهلوانی، در نخستین جلسه از فاز دوم آموزش سفیران بهره وری، اظهار داشت: ما در مرحله اجرای پایلوت طرح سفیران بهره وری برای دانشجویان هستیم.

در این مرحله که با همکاری اتحادیه انجمن های علمی مهندسی صنایع کشور در حال انجام است، نزدیک به 100 دانشجوی داوطلب و در حال تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع در دانشگاه های مختلف کشور ثبت نام کرده اند که پس از طی 2 مرحله آموزش کاربردی و کسب مهارت های لازم با هماهنگی سازمان در مدارس داوطلب، برنامه های ترویجی بهره وری را از طریق بازی های حل مساله اجرا خواهند کرد.

رییس سازمان ملی بهره وری ایران تاکید کرد: بعد از اجرای مرحله پایلوت طرح، مسئولیت ادامه این کار در قالب اقدامات اساسی ترویج بهره وری بر عهده دستگاه های ذیربط-وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری- قرار خواهد گرفت و دامنه شمول طرح شامل دانشجویان داوطلب از دیگر رشته های مرتبط از جمله اقتصاد، مدیریت و حتی دیگر رشته ها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج بهره وری یک وظیفه ملی است

ترویج بهره وری یک وظیفه ملی است