مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:152019-12-11اجتماعي

اشتری: «ترافیک» یک موضوع ملی است/ صرفا ناجا نباید پاسخگو باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در رزمایش ترافیکی پلیس راهور با درود بر ارواح پاک شهدا و روح بلند و ملکوتی حضرت امام (ره) با آرزوی سلامتی برای فرمانده کل قوا اظهار داشت: - اشتری: ترافیک یک موضوع ملی است/ صرفا ناجا نباید پاسخگو باشد فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ترافیک یک موضوع ملی است، گفت: برخی افراد تصور نکنند که اگر ترافیک یا تصادفات افزایش یافته صرفا باید ناجا پاسخگو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در رزمایش ترافیکی پلیس راهور با درود بر ارواح پاک شهدا و روح بلند و ملکوتی حضرت امام (ره) با آرزوی سلامتی برای فرمانده کل قوا اظهار داشت: همه کسانی که در امر مراقبت از جاده ها و امدادرسانی به رانندگان در حال خدمتند از پلیس راه و راهور گرفته تا امداد و نجات، اورژانس و هلال احمر، انصافا کاری که انجام می دهند یکی از ارزشمندترین کار ها است.

چرا که از جان مردم حفاظت کرده و به کسانی که در راه مانده و دچار مشکل می شوند کمک و امداد می رسانند و این کار ارزشمند، خداپسندانه و مردمی است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: طرح زمستانی با مشارکت همه دستگاه های با همت همکاران ما در پلیس راه و راهور صورت گرفته و هر سال باید نسبت به گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتری: «ترافیک» یک موضوع ملی است/ صرفا ناجا نباید پاسخگو باشد

اشتری: «ترافیک» یک موضوع ملی است/ صرفا ناجا نباید پاسخگو باشد