مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-11سياسي

حکم قتل عمد «نجفی» صادر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا گودرزی وکیل محمدعلی نجفی در مورد اعلام حکم موکلش از جنبه عمومی قتل میترا استاد گفت:حکم نجفی صادر شده، - اما هنوز به صورت رسمی به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: آنچه در سامانه اعلام شده است رای دادگاه به محکومیت قتل عمد است، اما اینکه محکومیت نجفی چند سال است هنوز ابلاغ رسمی نشده است.

این وکیل ادامه داد: اگر آنچه در برخی رسانه ها مبنی بر محکومیت 6 سال حبس صحت داشته باشد به دلیل اینکه ما قتل شبه عمد را قبول داریم فرجام خواهی می کنیم و به رای صادره در دیوان عالی اعتراض می کنیم.

این در حالی است که برخی رسانه ها اعلام کردند نجفی از سوی شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران صادر شده است.

10 روز قبل و بعد از اخذ رضایت از خانواده استاد به دلیل نقص حکم صادره در دیوان عالی کشور در شعبه 9 دادگاه کیفیری استان تهران یک بار دیگر نجفی پای میز محاکمه رفت.

گفته می شود نجفی به 7.

5 سال حبس محکوم شده که 6 سال آن قابل اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، 7 خرداد امسال میترا استاد به دست محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران به قتل رسید و کیفرخواست پرونده اتهامی محمدعلی نجفی شامل قتل عمد میترا استاد، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیرفوتی) با تقاضای اولیای دم مبنی بر قصاص نام برده تعریف شد، اما با بخشش اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم قتل عمد «نجفی» صادر شد

حکم قتل عمد «نجفی» صادر شد