مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-11فناوري

قفل سخت افزاری ایرانی ساخته شد


محققان موفق به طراحی قفل سخت افزاری (Hardware Lock) یا دانگل (Dongle)  برای ایجاد امنیت بیشتر برای نرم افزار و جلوگیری از کپی شدن غیرقانونی شدند.

- محققان موفق به طراحی قفل سخت افزاری (Hardware Lock) یا دانگل (Dongle)  برای ایجاد امنیت بیشتر برای نرم افزار و جلوگیری از کپی شدن غیرقانونی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فروشندگان نرم افزارهای گران قیمت همراه با نرم افزار خود یک قفل سخت افزاری نیز به کاربران ارائه می دهند؛ از آنجایی که کپی کردن سخت افزار بسیار دشوارتر از کپی کردن نرم افزار است، قفل سخت افزاری می تواند تا حد زیادی از دسترسی غیرقانونی افراد غیرمجاز به نرم افزار جلوگیری کند.

یک شرکت دانش بنیان در کشور کار طراحی و تولید این قفل سخت افزار را به دست گرفته و به گفته مدیرعامل این شرکت توانسته 95 درصد بازار کشور را در اختیار بگیرد.

این شرکت دانش بنیان علاوه بر تولید قفل سخت افزار محصولات همچون صندوق مکانیزه فروشگاهی، کالر آیدی (Caller ID) تکنو کالر، قفل Tiny HID و تجهیزات مختلف اتوماسیون صنعتی را تولید و به بازار عرضه می کند.

امیر حسین محمودی مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درباره قفل سخت افزاری Tiny Plus تولیدی این شرکت گفت: این محصول با بهره گیری از آخرین مسائل و الگوریتم های امنیتی طراحی و تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قفل سخت افزاری ایرانی ساخته شد

قفل سخت افزاری ایرانی ساخته شد