مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 07:562019-12-11سياسي

10 هزار و 900 عنوان کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس


احمد حق طلب از حضور 100 ناشر در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس خبر داد و گفت: حدود 10 هزار و 900 عنوان کتاب در طول این نمایشگاه ارائه خواهد شد - احمد حق طلب از حضور 100 ناشر در این نمایشگاه خبر داد و گفت: حدود 10 هزار و 900 عنوان کتاب در طول این نمایشگاه ارائه خواهد شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست رسانه ای دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت با حضور احمد حق طلب رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور، قادر آشنا مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی و حسین صفری رییس شورای سیاستگذاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در محل موسسه نمایشگاه های کشور برگزار شد.

احمد حق طلب در این برنامه با اشاره به روند برگزاری این نمایشگاه از 10 سال گذشته گفت: در ابتدا قرار بود این نمایشگاه در تهران برگزار شود اما پس از چند سال به این نتیجه رسیدیم که به دلیل حفظ عدالت اجتماعی باید فضایی را ایجاد کنیم که همه مردم کشور بتوانند از امکانات و فضای این نمایشگاه بهره مند شوند.

بنابراین به مناسبت های مختلف تصمیم گرفتیم در استان های مختلف که کنگره ملی شهدا را برگزار می کنند، میزبانی این نمایشگاه را نیز بگیریم.

وی بااشاره به نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس که همزمان با کنگره شهدای کرمان در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: دهمین نمایشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار و 900 عنوان کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

10 هزار و 900 عنوان کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس