مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 07:102019-12-11اجتماعي

کاهش غلظت آلاینده های هوای پایتخت در پی افزایش سرعت باد


براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران صبح امروز (20 آذر ماه) کیفیت هوای پایتخت در برخی مناطق پایتخت ناسالم برای گروه های حساس است و در برخی ساعات بعداز ظهر و شب با افزایش سرعت باد از غلظت آلاینده ها کاسته می شود.

- براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران صبح امروز (20 آذر ماه) کیفیت هوای پایتخت در برخی مناطق پایتخت ناسالم برای گروه های حساس است و در برخی ساعات بعداز ظهر و شب با افزایش سرعت باد از غلظت آلاینده ها کاسته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، با برقراری جو آرام و آسمان ابری از روز گذشته تا صبح امروز (20 آذر ماه) و همزمان با آغاز تردد خودروها، غلظت آلاینده ها به ویژه ذرات معلق افزایش می یابد و شاخص کیفیت هوا در برخی مناطق در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار می گیرد.

با افزایش نسبی سرعت باد در برخی ساعات بعدازظهر، شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده ها فراهم می شود که بهبود کیفیت هوا را به دنبال دارد.

در ساعات پایانی امروز(20 آذر ماه) با افزایش حجم ترافیک پیش بینی می شود بر غلظت ذرات معلق افزوده شود این در حالیست که با افزایش نسبی سرعت باد در برخی ساعات شبانگاهی احتمال می رود تا حدودی از غلظت آلاینده ها کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش غلظت آلاینده های هوای پایتخت در پی افزایش سرعت باد

کاهش غلظت آلاینده های هوای پایتخت در پی افزایش سرعت باد