مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 06:562019-12-11سياسي

جهان اسلام، مفهوم جدیدی در نظام قدرت جهانی


امروز در نظام قدرت جهانی به جهان اسلام رسیده ایم، در حالی که تا پیش از انقلاب، قدرت ما در ادبیات سیاسی عالم، رایج نبود.

- سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز در سیزدهمین همایش مدیران و مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) افزود: اراده کردیم که مستقل، مقتدر، آزاد و بی تأثیر از اراده قدرت ها، الگویی تمام عیار از یک زندگی شرافتمندانه، آزاد، پیشرفته و چشم نواز بسازیم.

وی گفت: بر اساس سفارش قرآن، اراده کردیم که امت واسط باشیم؛ این به مفهوم موقعیت و منزلت متوسط جهانی نیست، بلکه به معنی امتی الگو و نقطه کانونی همه نگاه هاست.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: می خواهیم نمونه تمام عیار و زیبایی از تجلی و تجسم زیبایی ها را در قاب یک نظام در جهان بسازیم تا برای همه ملت های آزاده جهان الگو باشد؛ زیرا اساس تقابل نظام سلطه و استکبار با ما در همین موضوع است.

سرلشکر سلامی افزود: مستکبران تلاش می کنند تا از شکل گیری الگو و نظامی مستقل از اراده قدرت های بزرگ که به اخلاق، معنویت، پیشرفت، رفاه و کرامت انسان ها می اندیشد، جلوگیری کنند؛ در واقع این همان نقطه کانون نبرد ما با جهان استکبار است.

فرمانده کل سپاه گفت: همه می دانند که یک نظام اعتقادی، فکری و اندیشه منظم، با تفکر منسجم تا زمانی که از فضای ذهنی و صفحات کاغذ به میدان واقعیت تبدیل نشود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان اسلام، مفهوم جدیدی در نظام قدرت جهانی

جهان اسلام، مفهوم جدیدی در نظام قدرت جهانی