مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 06:462019-12-11فرهنگي

ادغام اصلی مؤسسات ارشاد پس از نمایشگاه کتاب سال آینده


ادغام اصلی سه مؤسسه تابع معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به پس از نمایشگاه کتاب تهران در فروردین 99 موکول شد چرا که یکی از مؤسسات مسئول در این نمایشگاه جزء مؤسسات ادغامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، موضوع ادغام مؤسسات معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چند ماهی است به موازات ادغام مؤسسات سایر معاونت ها در این وزارتخانه دنبال می شود، هرچند مسیر سایر مؤسسات سرعت بیشتری داشت، اما همچنان در معاونت فرهنگی ادغام به کندی صورت می گیرد.

بر اساس این گزارش، هرچند طرح های مختلفی برای ادغام ارائه شده و ساختار در حال پایه ریزی است اما تازه ترین خبر این است که به مؤسسات اعلام شده تعهد جدیدی(تعهد کاری) برای سال آتی نپذیرند تا پس از ادغام مسیر به گونه دیگری پی گرفته شود.

از این رو قرار است تمام موارد، ساختارها و ادغام و مسایل جزیی تر تا پایان سال انجام شود، اما استارت اصلی ادغام به پس از نمایشگاه کتاب در فروردین سال 99 زده می شود چرا که مسئولیت های این نمایشگاه بر عهده مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی است.

بر این اساس، دو مؤسسه از سه مؤسسه خانه کتاب، بنیاد شعر و ادبیات داستانی و مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی در یک مؤسسه بزرگ تر تجمیع و مؤسسه باقی مانده به عنوان مؤسسه مادر، توسعه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام اصلی مؤسسات ارشاد پس از نمایشگاه کتاب سال آینده

ادغام اصلی مؤسسات ارشاد پس از نمایشگاه کتاب سال آینده