مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 06:402019-12-11سياسي

اعزام بیش از هزار مددجوی کمیته امداد مازندران به اماکن زیارتی


هزار و 813 مددجوی زیر پوشش کمیته امداد از آغاز امسال تاکنون به مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام شدند.

- ی مرکز مازندران، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: اعزام مددجویان به اماکن زیارتی، سلامت روحی، نشاط معنوی، امید به زندگی و اعتماد به نفس در آن ها می شود.

بشیر عالیشاه با بیان اینکه 4 هزار و 648 مددجو به اردو های زیارتی، تفریحی وآموزشی یکروزه اعزام شدند، گفت: هدف از برگزاری اردوی یکروزه ایجاد انس و الفت، تحکیم بنیان خانواده، گسترش تعمیق مهارت های فردی و اجتماعی، عزت نفس و ارتقاء بینش اسلامی، ترویج فرهنگ کار و تلاش بوده است.

بشیر عالیشاه با اشاره به اینکه برنامه اردوی های یکروزه شامل کلاس های احکام، اخلاق، دعوت به نماز، مهدویت است، افزود: زنان سرپرست خانوار، دختران در آستانه ازدواج، افراد بازمانده از تحصیل، سالمندان، دانش آموزان ودانشجویان در این اردو ها شرکت می کنند.

او به موثربودن برنامه های فرهنگی بر سبک زندگی و توانمندسازی مددجویان اشاره کرد و گفت: با برگزاری اردو های زیارتی و آشنایی با سبک زندگی اهل بیت (ع) در جلوگیری از آسیب های اجتماعی نقش دارد.

ارائه خدمات آموزشی خانواده به 10هزار و 609 مددجو معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی مازندران با اشاره به ارائه آموزش خانواده به مددجویان گفت: 10هزار و 609 مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بیش از هزار مددجوی کمیته امداد مازندران به اماکن زیارتی

اعزام بیش از هزار مددجوی کمیته امداد مازندران به اماکن زیارتی