مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 06:302019-12-11سياسي

سلیمانی: ما هم مثل مردم اعتراض داریم که چرا دولت، کشور را بدون تدبیر اداره می کند؟


اعتراض مردم، اعتراض ما نیز هست؛ ما هم به دولت می گوییم چرا تا این حد مسائل را بدون تدبیر پیش می برید؟ - محمّد سلیمانی، وزیر اسبق ارتباطات در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به آسیب های وارد شده در پی اغتشاشات پس از اجرای مدیریت مصرف سوخت و تلاش برخی افراد برای مقصر جلوه دادن نظام در این حوادث، گفت: واقعیت، این است که دولت شبانه و بدون توجیه و هیچ گونه زمینه سازی، اقدام به گران کردن بنزین کرده است و طبیعتاً مسئول مستقیم همه اتفاقاتی که در حوادث بعد از اجرایی شدن این طرح رخ داده، شخص رییس جمهور است.

  ***دولت باید عذرخواهی و خسارات مردم را جبران کند وی با بیان اینکه رییس جمهور به عنوان تصمیم گیر اصلی این موضوع باید پاسخگو باشد، اظهار داشت: دولت باید هم خسارت کسانی که مال شان از بین رفته را جبران کند هم خسارت کسانی که بی گناه در این درگیری ها آسیب دیده اند.

همچنین دولت حتماً باید از آسیب دیدگان حواث اخیر عذرخواهی کند و بگوید که اشتباه کرده است.

وزیر ارتباطات دولت نهم با بیان اینکه دولتی ها سکوت پیشه کرده و گاهی نیز سخنان خنده دار مطرح می کنند، افزود: اینکه رییس جمهور می گوید من تا روز جمعه از اجرایی شدن طرح، اطلاع نداشته ام به هیچ وجه قابل قبول نیست و مطمئناً مسئولیت همه آسیب های جانی و مالی حوادث اخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمانی: ما هم مثل مردم اعتراض داریم که چرا دولت، کشور را بدون تدبیر اداره می کند؟

سلیمانی: ما هم مثل مردم اعتراض داریم که چرا دولت، کشور را بدون تدبیر اداره می کند؟