مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 06:202019-12-11بين الملل

تاسف بحرین برای جدی نبودن قطر برای حل بحران/ امارات: بحران دوحه ادامه دارد


وزیر خارجه بحرین ضمن اشاره به نوع برخورد دوحه با اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس در ریاض نسبت به عدم جدیت قطر در پایان دادن به بحران خود با کشورهای محاصره کننده ابراز تأسف کرد.

- تاسف بحرین برای "جدی نبودن" قطر برای حل بحران/ امارات: بحران دوحه ادامه دارد وزیر خارجه بحرین ضمن اشاره به نوع برخورد دوحه با اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس در ریاض نسبت به "عدم جدیت قطر در پایان دادن به بحران خود با کشورهای محاصره کننده" ابراز تأسف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، در پی اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس در ریاض که بر خوش بینی ها درباره آغاز حل بحران شورای همکاری افزود به خصوص با استقبال گرمی که ملک سلمان، پادشاه سعودی از نخست وزیر قطر به عمل آورد اما وزارت خارجه بحرین بیانیه ای غیرمنتظره صادر کرد.

خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین در بیانیه ای مدعی شد، عدم جدیت طرف قطری در نوع برخورد خود با این اجلاس و موضع گیری منفی این کشور که با فرستادن جانشین امیر قطر آن هم بدون هیچ اختیاری به اجلاس شورای همکاری آن را نشان داد، کاملا روشن و واضح بود .

وزیر خارجه بحرین با اشاره به اظهارات وزیر خارجه قطر در این خصوص که در مذاکره با عربستان برای پایان دادن به بحران دوحه مطالبات کشورهای محاصره کننده مطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسف بحرین برای جدی نبودن قطر برای حل بحران/ امارات: بحران دوحه ادامه دارد

تاسف بحرین برای جدی نبودن قطر برای حل بحران/ امارات: بحران دوحه ادامه دارد