مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 05:402019-12-11اجتماعي

شناورهای سبک و صیادی هرمزگان از تردد دریایی خودداری کنند


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم جهت تردد شناورها به ویژه در مسیر تردد به جزایر کیش و بوموسی صورت گیرد.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم جهت تردد شناورها به ویژه در مسیر تردد به جزایر کیش و بوموسی صورت گیرد.

مجتبی حمزه نژاد در گفت وگو با ایسنا، در خصوص پیش بینی وضعیت جوی و دریایی استان هرمزگان، تصریح کرد: با کاهش ابرناکی از نیمه غربی استان تا ظهر امروز شاهد فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی و مناطق دریایی خواهیم بود و از بعدازظهر امروز سامانه بارشی از مناطق شرقی استان خارج خواهد شد.

وی اظهار کرد: از ساعات ظهر در مناطق دریایی استان به ویژه جزایر کیش، لاوان، سیری، بوموسی و جنوب جزیره قشم وزش باد نسبتاً شدید شمال غربی خواهیم داشت که سبب مواج شدن دریا خواهد شد، سرعت باد در جزایر غربی تا 45 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود و ارتفاع موج تا 180 سانتیمتر خواهد بود.

حمزه نژاد اضافه کرد: توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم جهت تردد شناورها به ویژه در مسیر تردد به جزایر کیش و بوموسی صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناورهای سبک و صیادی هرمزگان از تردد دریایی خودداری کنند

شناورهای سبک و صیادی هرمزگان از تردد دریایی خودداری کنند