مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 05:152019-12-11پزشكي

انجام بیش از 66 هزار بازدید از مراکز عرضه فرآورده دامی در کرمانشاه


کرمانشاه_ رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان کرمانشاه از انجام بیش از 66 هزار بازدید از مراکز عرضه فرآورده دامی در این استان خبر داد.

- مهدی ظفری پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر 5 کشتارگاه طیور فعال شامل سه کشتارگاه در کرمانشاه، یک کشتارگاه در روانسر و یک کشتارگاه در اسلام آبادغرب در سطح استان کرمانشاه وجود دارد.

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: همچنین چهار کشتارگاه غیرفعال در شهرستان های کنگاور، سنقر، صحنه و کرمانشاه داریم.

این مسئول با بیان اینکه نظارت بر کشتارگاه طیور مستمر است، گفت: یک دامپزشک و دستیار به صورت شبانه بر روند ورود مرغ زنده، کشتار و بسته بندی آن نظارت می کنند.

ظفری پور بیان داشت: نظارت ها قبل و بعد از کشتار انجام می شود و سپس بیماری های قابل تشخیص، تشخیص داده شده و تصمیم گیری و قضاوت علمی در این باره صورت می گیرد در نهایت مرغی که شرایط لازم را برای مصرف داشته باشد، بسته بندی برای عرضه آماده می شود.

کشتارگاه های طیور در استان صنعتی هستند وی بیان کرد: کشتارگاه های طیور همه صنعتی هستند اما کشتارگاه دام استان هم سنتی و هم صنعتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 66 هزار بازدید از مراکز عرضه فرآورده دامی در کرمانشاه

انجام بیش از 66 هزار بازدید از مراکز عرضه فرآورده دامی در کرمانشاه